PREMSA

L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius manté la seva línia de comunicació a través del web, de les xarxes socials i del butlletí que s’envia mensualment a totes les sòcies i contactes de l’entitat.

A més a més, desenvolupa una tasca d’interlocució constant amb els mitjans de comunicació a través de notes de premsa, entrevistes i/o articles que fomenten la promoció dels Drets Sexuals i Drets Reproductius a la nostra societat. De la mateixa manera, es fa un seguiment i difusió constant de les notícies i l’actualitat relacionada amb aquest àmbit.

Notes de premsa

«A Catalunya es vulneren els Drets Sexuals i Reproductius». Enllaç de descarrega.

Aparicions a la premsa 2020

Aparicions a la premsa 2019

2 comments so far

Lluna FerrerfàbregaPublicat al3:10 pm - maig 14, 2018

Benvolguda Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears,

Som un grup d’estudiants que formem part d’AECS, l’Associació d’estudiants de Ciències de la Salut​. Estem preparant un projecte d’intercanvi amb estudiants d’arreu del món per aquest juliol, i ens comuniquem amb vos​tè​s per proposar-​l​os de col·laborar i convidar-​los a ​impartir i facilitar un taller o sessió en un dels nostres projectes​.
El nostre projecte s’anomena Catalonia X-Change. Els X-Change són programes d’intercanvi per a estudiants de l’àmbit de la Salut, on es tracten temes relacionats amb Salut i Drets sexuals i Reproductius, incloent VIH i SIDA. És una oportunitat per a estudiants d’arreu del món de tenir contacte amb altres cultures i ampliar coneixements, amb la idea que després traslladin allò après de tornada al seu país. Aquest any tindrà lloc a Barcelona i a Girona del 10 al 26 de juliol.

Hem pensat que seria interessant comptar amb la sev​a col·laboració, ja que ​són persones expertes en salut reproductiva. La sessió que ens agradaria que ​ens ajudessin a preparar es titula “Gestació subrogada” i la de “Famílies monoparentals”. Aquesta sessió ens vol servir per generar un debat sobre les opcions de reproducció que hi ha a la nostra societat i els debats que ens poden generar aquestes. ​Aquesta sessió, en el format que creguéssiu més convenient, que potser seria una petita taula rodona amb diferents persones expertes, seria el dimecres 18 de juliol al matí a Barcelona i hauria de ser en anglès, perquè hi haurà participants d’arreu del món. ​

Si estan​​​​​ disponibles i ​tenen interès en ajudar-nos o també si tenen altres idees d’entitats o expertes que ens puguin ajudar, ​es ​pode​n​ comunicar amb nosaltres a través del nostre correu electrònic: scora.xchange.catalonia@gmail.com.

Moltes gràcies!

Ángel BandínPublicat al12:49 pm - març 16, 2020

Probando el formulario de comentarios. Igual que el otro, contestadme si os llega, por favor.

Deixeu una resposta