Informació destacada amb motiu del COVID-19

🔴 Amb relació a la situació extraordinària del COVID-19 i seguint les directrius del Departament de Salut, des de L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius i el Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats hem pres les següents mesures:

Balanç 2019

Benvolgudes i benvolguts,

Com cada any, des de L’Associació, intentem fer un balanç ràpid del que ha suposat el 2019 i com iniciem el 2020. Sabeu que per nosaltres les persones són al centre de tot el que fem i, per això, destaquem que al 2019 s’han incorporat la Paula, l’Alba, la Maria, l’Anna, la Gemma, la Mireia i el Carles. Amb el retorn -fugaç però significatiu-de la Laia Clua. També ha passat per aquí la Berta per fer alguna substitució de ginecologia. I van deixar de treballar amb nosaltres la Georgina, la Karina, l’Erika i l’Anne Marie.

Intentarem anar per parts i fer-ho en format resum perquè aquelles que pugueu i vulgueu arribar fins al final del missatge el gaudiu. Som-hi!

Estimada Isabel,

Aquests deu anys sense tu se’ns han fet molt llargs. Tota la gent de L’Associació t’hem anat anomenant un dia i un altre, “com deia la Isabel”, “ja ho va dir la Isabel”, “això m’ho va ensenyar la Iserte”. Aquí seguim, amb el teu llegat entre mans, ens vas deixar una bona patata calenta que té la teva marca tatuada a l’ànima.

Llegiu més

L’Intergrup de Població, Desenvolupament i Salut Reproductiva celebra el seu desè aniversari

L’Intergrup de Població, Desenvolupament i Salut Reproductiva, ha celebrat avui el desè aniversari de la seva creació amb una conferència del director del Fòrum Parlamentari Europeu pels Drets Sexuals i Reproductius, Neil Datta, i una taula rodona en què han participat diputats i diputades que formen part de l’intergrup o n’han format part al llarg d’aquests deu anys.

Marta Ribas (CatECP), coordinadora de l’Intergrup,  ha explicat que coincidint amb aquest aniversari l’intergrup presentarà una sol·licitud a la Mesa perquè passi a denominar-se formalment Intergrup de Drets Sexuals i Reproductius, per adequar-ne així el nom “als objectius de treball i als de l’Agenda 2030, i als nous reptes de futur”.