Informació destacada amb motiu del COVID-19

🔴 Amb relació a la situació extraordinària del COVID-19 i seguint les directrius del Departament de Salut, des de L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius i el Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats hem pres les següents mesures:

Per responsabilitat col·lectiva, les treballadores de L’Associació #EnsQuedemACasa i teletreballem. Ens podreu trobar a través dels nostres correus electrònics i de les xarxes socials.

El Cjas, entenent que suposa un servei d’atenció sociosanitari rellevant en el sistema i, per tant, resulta imprescindible que continuï mantenint una activitat presencial mínima, obrirà portes sota les següents circumstàncies:

Es redueix al mínim l’activitat assistencial presencial i només es farà atenció presencial tres dies a la setmana i amb el següent horari:

▪️ Dilluns i divendres: 10 a 15 h
▪️ Dimecres: 15 a 20 h

Queden anul·lades les proves d’ITS i totes aquelles visites programades i programables. Només s’atendran les visites considerades de caràcter urgent: proves d’embaràs i postcoitals.

D’altra banda, s’augmentarà la cobertura assistencial no presencial. De 10 h a 18 h es podran fer consultes a través del servei de WhatsApp 687 74 86 40 o trucant al 93 415 10 00.

Des de L’Associació volem enviar un missatge de suport a totes les persones confinades i a les treballadores del sector públic, en especial de l’àmbit de la salut, que procuren pel bé comú.

Enviem una forta abraçada a totes aquelles persones que no poden teletreballar, en especial, a les companyes del Cjas que es queden per a garantir l’atenció presencial urgent. Gràcies per sostenir-nos a totes!

Som aquí pel que necessiteu, no estem soles ni a casa ni enlloc.
Entre totes, tot!

Quant a l'autor