L’Associació continua sent vostra

Com sabeu, l’Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears (APFCIB) porta més de 30 anys de trajectòria en la reivindicació i la lluita per la garantia dels Drets Sexuals i Reproductius com a drets fonamentals de totes les persones. En els darrers dos anys hem dut a terme una tasca de construcció participativa i col·laborativa en resposta al mandat sorgit de l’Assemblea de l’APFCIB del 2016 on es va iniciar una senda de transformacions claus per al futur l’entitat. Així, s’han desenvolupat diversos espais de treball col·lectiu on s’ha obert les portes a la participació i aportacions de totes les persones interessades i per tots els canals dels que hem disposat.

(més…)

Segons les dades de l’Informe 2017, garantir el dret a l’avortament per a les més joves és una prioritat

• El grup de dones menors de 24 anys suposa més del 31% de les IVEs practicades a Catalunya al 2017
  • La intervenció voluntària d’embaràs és una de les pràctiques més freqüents del sistema sanitari i malgrat això continua essent una de les més estigmatitzades
  • Una de cada quatre dones que interrompen l’embaràs no ha visitat un centre de planificació en els dos anys anteriors
  • La desigualtat territorial en l’accés a l’avortament cada cop té un impacte més important al territori català

Llegiu més

Assemblea Anual Ordinària de l’APFCIB

Aquest cap de setmana, l’Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears hem celebrat l’Assemblea Anual Ordinària. Entre d’altres, hem ratificat la feina feta durant el 2017.

Moltíssimes gràcies a totes les qui ho feu possible. Seguim construint juntes!