[OFERTA LABORAL] Atenció al CJAS

L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius, és una entitat no governamental interdisciplinària, d’àmbit autonòmic, amb seu a Barcelona.  Des de la seva fundació l’any 1982, ha treballat per aconseguir que els Drets Sexuals i Reproductius (DSiR) siguin efectius. La seva vessant assistencial la trobem en el Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats (CJAS), situat al barri de Gràcia de Barcelona. Els serveis que oferim van des de l’assessorament i prescripció de mètodes anticonceptius, atenció mèdica, acompanyament IVE, atenció social, kaos emocional…fins al servei de whatsapp no presencial.

La vacant que oferim és pel Centre Jove, on a partir de finals de desembre tenim disponible una plaça a la recepció en horari de tardes:

L’Associació participarà del XIV Congrés Espanyol de Sexologia

L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius participarà del XIV Congrés Espanyol de Sexologia i VIII Encontre Iberoamericà de Professionals de Sexologia, que se celebrarà del 30 de novembre al 2 de desembre a Barcelona.

Llegiu més

Participem de la Conferència Internacional de Parlamentaris #IPCI2018, al Canadà

L’Associació, a través de la nostra responsable d’incidència política en l’àmbit internacional, Almudena Rodríguez, hem acompanyat Aurora Madaula, parlamentària de Junts per Catalunya, a la VII Conferència Internacional de Parlamentaris sobre l’aplicació del Programa d’Acció de la ICPD a Ottawa, Canadà.

Jornada #TiraPels Drets: Portem l’educació sexual al Parlament

L’educació sexual ha de ser l’espai per entendre la sexualitat, la diversitat sexual i de gènere i fomentar la no-discriminació i les relacions afectives en igualtat, entre d’altres. Suposa l’eina que transforma de manera radical les relacions entre els gèneres eliminant les relaciones basades en poder i opressions. I, per tant, també contribueix a l’erradicació de les violències masclistes.