NOTÍCIES

Guardonades 2a edició dels Premis de L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius

Maria Rosa Ribas Poch, Lluís Romero Puigdengoles i l’entitat Stop Violències d’Andorra, guardonades en la segona edició dels premis de L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius

El guardó, obra de Maria Padilla, s’ha lliurat aquest dissabte dia 6 de juliol al Palau Macaya de Barcelona, coincidint amb l’Assemblea General de Sòcies de L’Associació

Convocatòria Assemblea General 2019

Arriba l’estiu i amb ell el moment de retrobar-nos a l’Assemblea General Ordinària de L’Associació. Aquest any se celebrarà el pròxim:

Dissabte dia 6 de juliol.

9.45 h primera convocatòria | 10.00 h segona convocatòria

Palau Macaya (Passeig de Sant Joan, 108. Barcelona)

Oferta de feina. Espai Lila CJAS

L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius, és una entitat no governamental interdisciplinària, d’àmbit autonòmic, amb seu a Barcelona.  Des de la seva fundació l’any 1982, ha treballat per aconseguir que els Drets Sexuals i Reproductius (DSiR) siguin efectius. La seva vessant assistencial la trobem en el Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats (CJAS), situat al barri de Gràcia de Barcelona. Els serveis que oferim van des de l’assessorament i prescripció de mètodes anticonceptius, atenció mèdica, acompanyament IVE, atenció social, kaos emocional…fins al servei de whatsapp no presencial.

Estem buscant una persona que s’incorpori a L’Espai Lila del CJAS: projecte d’acompanyament, apoderament i recuperació adreçat a adolescents i persones joves que hagin viscut o estiguin en processos de violències masclistes i/o heteropatriarcals.

Llegiu més

6 de cada 10 persones asseguren no conèixer els seus Drets Sexuals i Reproductius

L’Observatori llança “Tira pel(s) dret(s)!”, una campanya de sensibilització i difusió amb l’objectiu de contribuir a l’apoderament d’una ciutadania crítica que planti cara a les regressions de drets i llibertats

Des de la presentació de L’Observatori el passat mes d’octubre, L’Associació de Drets Sexuals i Reproductius hem rebut múltiples denúncies de vulneracions, vinculades —sobretot — a qüestions claus com ara l’educació sexual, l’anticoncepció d’emergència, l’avortament o l’accés a determinats serveis de salut.

Descarrega Nota de Premsa